782 22 88 32

 bautecpol@gmail.com

Polecane produkty
Oringi uszczelki metryczne olejoodporne 419 el.
Oringi uszczelki metryczne olejoodporne 419 el.
23,95 zł 19,47 zł
szt.
Ściągacze do demontażu tapicerki 11 elementów
Ściągacze do demontażu tapicerki 11 elementów
34,99 zł 28,45 zł
szt.
Kątownik magnetyczny spawalniczy 34.5kg
Kątownik magnetyczny spawalniczy 34.5kg
17,50 zł 14,23 zł
Przyrząd do ustawiania pompa wtryskowych BOSCH VW
Przyrząd do ustawiania pompa wtryskowych BOSCH VW
146,70 zł 119,27 zł
szt.
Pistolet do tynkowania z aluminiowym baniakiem 6L
Pistolet do tynkowania z aluminiowym baniakiem 6L
49,99 zł 40,64 zł
szt.
TESTER SZCZELNOŚCI USZCZELKI GŁOWICY CO2 +ADAPTERY
TESTER SZCZELNOŚCI USZCZELKI GŁOWICY CO2 +ADAPTERY
42,00 zł 34,15 zł
szt.
Kontakt IPA 5L izopropanol alkohol izopropylowy AG
Kontakt IPA 5L izopropanol alkohol izopropylowy AG
63,00 zł 51,22 zł
szt.


Częstochowa, Wilsona 30

TESTER SZCZELNOŚCI USZCZELKI GŁOWICY CO2 +ADAPTERY

Dostępność: Powyżej 5szt.
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 42,00 zł 42.00
Cena netto: 34,15 zł
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: -
Kod produktu: TSG6EL

Opis

TESTER SZCZELNOŚCI USZCZELKI GŁOWICY CO2 100ml, 6 korków
Kompletny zestaw do samodzielnego wykonania testu uszczelki pod głowicą pod kątem przedostawania się gazów wylotowych do układu chłodzenia. Taki test wykonany u mechanika kosztuje 50 zł lub więcej, więc jest to o wiele tańsza alternatywa, w dodatku możemy wykonać go we własnym zakresie z takim samym skutkiem jak by to było zrobione w warsztacie.


Zasada działania:

W przypadku uszkodzonej uszczelki pod głowica lub samej głowicy, część gazów spalinowych zawierających CO2 trafia do układu chłodzenia w tym momencie wchodzą w reakcję z płynem i zmieniają jego kolor. Zestaw zawiera: 100ml płynu reakcyjnego - około 50 testów


Zestaw zawiera:

rurka fermentacyjna
korki uszczelniające z wyciętym otworem na rurkę w ilości 6 sztuk
Korki w zestawie: 29-33mm, 37-41mm, 40-43mm, 44-48mm, 48-51mm, 50-54mm
instrukcję obsługi
zasady bezpieczeństwa dotyczące pracy z płynem reakcyjnym
zestaw zapakowany w pudełko z tektury falistej trzywarstwowej


Wykonanie testu:

1. Napełnić przyrząd płynem reakcyjnym (ok. 2ml) do poziomu między komorami.

2. Podłączyć tester do otworu zbiorniczka wyrównawczego lub chłodnicy

3. Uruchomić silnik (najlepiej już ciepły), wprowadzić na podwyższone obroty w celu uzyskania większego ciśnienia spalania.

4. Pozostawić silnik na lekko podwyższonych obrotach i obserwować zachowanie płynu reakcyjnego

5. Zmiana koloru płynu reakcyjnego na żółty (silniki benzynowe, LPG) lub zielony (diesel) w ciągu kilku minut wskazuje na uszkodzoną uszczelkę pod głowicą lub uszkodzenie samej głowicy.

6. Po zakończonych testach ostrożnie zdemontować przyrząd.

 

Opinie o produkcie (0)

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl