782 22 88 32

 bautecpol@gmail.com

Polecane produkty
Ściągacze do tapicerki i spinek 11elementów
Ściągacze do tapicerki i spinek 11elementów
24,90 zł 20,24 zł
szt.
Kosa spalinowa DEMON RQ580
Kosa spalinowa DEMON RQ580
464,90 zł 377,97 zł
szt.
Tarcza do cięcia metalu stali 125 X 1.0
Tarcza do cięcia metalu stali 125 X 1.0
1,15 zł 0,93 zł
szt.
Oringi uszczelki metryczne olejoodporne 419 el.
Oringi uszczelki metryczne olejoodporne 419 el.
25,90 zł 21,06 zł
szt.
TESTER SZCZELNOŚCI USZCZELKI GŁOWICY CO2 +ADAPTERY
TESTER SZCZELNOŚCI USZCZELKI GŁOWICY CO2 +ADAPTERY
42,00 zł 34,15 zł
szt.
Kątownik magnetyczny spawalniczy 34.5kg
Kątownik magnetyczny spawalniczy 34.5kg
14,90 zł 12,11 zł
szt.


Częstochowa, Wilsona 30

TESTER SZCZELNOŚCI USZCZELKI GŁOWICY CO2 +ADAPTERY

Dostępność: Powyżej 5szt.
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 42,00 zł 42.00
Cena netto: 34,15 zł
ilość szt.
Ocena: 0
Producent: -
Kod produktu: TSG6EL

Opis

TESTER SZCZELNOŚCI USZCZELKI GŁOWICY CO2 100ml, 6 korków
Kompletny zestaw do samodzielnego wykonania testu uszczelki pod głowicą pod kątem przedostawania się gazów wylotowych do układu chłodzenia. Taki test wykonany u mechanika kosztuje 50 zł lub więcej, więc jest to o wiele tańsza alternatywa, w dodatku możemy wykonać go we własnym zakresie z takim samym skutkiem jak by to było zrobione w warsztacie.


Zasada działania:

W przypadku uszkodzonej uszczelki pod głowica lub samej głowicy, część gazów spalinowych zawierających CO2 trafia do układu chłodzenia w tym momencie wchodzą w reakcję z płynem i zmieniają jego kolor. Zestaw zawiera: 100ml płynu reakcyjnego - około 50 testów


Zestaw zawiera:

rurka fermentacyjna
korki uszczelniające z wyciętym otworem na rurkę w ilości 6 sztuk
Korki w zestawie: 29-33mm, 37-41mm, 40-43mm, 44-48mm, 48-51mm, 50-54mm
instrukcję obsługi
zasady bezpieczeństwa dotyczące pracy z płynem reakcyjnym
zestaw zapakowany w pudełko z tektury falistej trzywarstwowej


Wykonanie testu:

1. Napełnić przyrząd płynem reakcyjnym (ok. 2ml) do poziomu między komorami.

2. Podłączyć tester do otworu zbiorniczka wyrównawczego lub chłodnicy

3. Uruchomić silnik (najlepiej już ciepły), wprowadzić na podwyższone obroty w celu uzyskania większego ciśnienia spalania.

4. Pozostawić silnik na lekko podwyższonych obrotach i obserwować zachowanie płynu reakcyjnego

5. Zmiana koloru płynu reakcyjnego na żółty (silniki benzynowe, LPG) lub zielony (diesel) w ciągu kilku minut wskazuje na uszkodzoną uszczelkę pod głowicą lub uszkodzenie samej głowicy.

6. Po zakończonych testach ostrożnie zdemontować przyrząd.

 

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl