Serwis ogumienia w warsztacie: jakie akcesoria są niezbędne?
782 22 88 32 |
bautecpol@gmail.com
Częstochowa, Bór 151
TESTER SZCZELNOŚCI USZCZELKI GŁOWICY CO2 +ADAPTERY
Opis
TESTER SZCZELNOŚCI USZCZELKI GŁOWICY CO2 100ml, 6 korków
Kompletny zestaw do samodzielnego wykonania testu uszczelki pod głowicą pod kątem przedostawania się gazów wylotowych do układu chłodzenia. Taki test wykonany u mechanika kosztuje 50 zł lub więcej, więc jest to o wiele tańsza alternatywa, w dodatku możemy wykonać go we własnym zakresie z takim samym skutkiem jak by to było zrobione w warsztacie.
Zasada działania:
W przypadku uszkodzonej uszczelki pod głowica lub samej głowicy, część gazów spalinowych zawierających CO2 trafia do układu chłodzenia w tym momencie wchodzą w reakcję z płynem i zmieniają jego kolor. Zestaw zawiera: 100ml płynu reakcyjnego - około 50 testów
Zestaw zawiera:
rurka fermentacyjna
korki uszczelniające z wyciętym otworem na rurkę w ilości 6 sztuk
Korki w zestawie: 29-33mm, 37-41mm, 40-43mm, 44-48mm, 48-51mm, 50-54mm
instrukcję obsługi
zasady bezpieczeństwa dotyczące pracy z płynem reakcyjnym
zestaw zapakowany w pudełko z tektury falistej trzywarstwowej
Wykonanie testu:
1. Napełnić przyrząd płynem reakcyjnym (ok. 2ml) do poziomu między komorami.
2. Podłączyć tester do otworu zbiorniczka wyrównawczego lub chłodnicy
3. Uruchomić silnik (najlepiej już ciepły), wprowadzić na podwyższone obroty w celu uzyskania większego ciśnienia spalania.
4. Pozostawić silnik na lekko podwyższonych obrotach i obserwować zachowanie płynu reakcyjnego
5. Zmiana koloru płynu reakcyjnego na żółty (silniki benzynowe, LPG) lub zielony (diesel) w ciągu kilku minut wskazuje na uszkodzoną uszczelkę pod głowicą lub uszkodzenie samej głowicy.
6. Po zakończonych testach ostrożnie zdemontować przyrząd.
Opinie o produkcie (0)
Optymalizacja przestrzeni warsztatowej z produktami Bau-Tec
Jak wybrać klucze nasadowe dla mechaników samochodowych?
Narzędzia pomiarowe: jak dokładnie mierzyć w projektach DIY i profesjonalnych?
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.