Informacje FAQ

Kontakt, wsparcie i doradztwo

Zachęcamy do kontaktu z nami w przypadku, gdy potrzebna jest pomoc w doborze odpowiedniego asortymentu dla Państwa potrzeb.
Także w przypadku problemów z działaniem serwisu lub niejasności związanych z zamówieniem, prosimy o kontakt z nami:
534-22-88-32
782-22-88-32
bautecpol@gmail.com

 

Czas realizacji zamówienia

Dokładamy wszelkich starań, aby towar został do Państwa wysłany nie później niż w 24 godziny (liczone w dniach roboczych) po złożeniu zamówienia.
Czas doręczenia przesyłki ściśle uzależniony jest od wybranej formy dostawy oraz od metody płatności. W przypadku wykonywania przedpłaty przesyłka wysyłana jest nie później niż 24 godziny po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.

 

Dostępność produktów

Stan dostępności każdego towaru widoczny jest na karcie przedmiotu oraz na liście produktów.

 

Koszt dostawy

Zamówione towary dostarczamy zgodnie z wybraną przez Państwa formą. Oferujemy przesyłki kurierskie GLS, Paczkę-48 Poczty-Polskiej, paczkomatowe Inpost, listy polecone oraz doręczenie do wybranego kiosku RUCH-u. Cennik za poszczególne przesyłki widoczny jest w trakcie składania zamówienia w module 'koszyk' lub na stronie informacyjnej koszty dostawy.

Proponujemy także darmową dostawę poszczególnymi formami dostawy powyżej określonej kwoty za zakupy. Kwota, którą należy przekroczyć widoczna jest po dodaniu jednego lub kilku produktów do koszyka.

Oferujemy możliwość wysyłki paczek za granicę! Jeśli chcesz otrzymać więcej informacji na ten temat, zachęcamy do kontaktu mailowego: bautecpol@gmail.com

 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT na zakupiony towar?

Tak. W koszyku, przy wprowadzaniu danych do wysyłki wystarczy wybrać odpowiednią opcję.

 

Czy jest możliwość sprawdzenia zawartości przesyłki przy odbiorze paczki?

W przypadku przesyłki kurierskiej, jest możliwość sprawdzenia zawartości przesyłki po opłaceniu i pokwitowaniu odbioru paczki w obecności kuriera. W przypadku niezgodności lub uszkodzenia zawartości, sporządzany zostaje protokół szkody. 

Przy odbiorze przesyłki w punkcie Inpost paczkomaty, zaraz po wyjęciu paczki ze skrytki, przez krótki czas na ekranie monitora będzie do wyboru odpowiednia opcja dotycząca zgłoszenia uwagi do paczki. Po jej wybraniu należy podążać instrukcjami, które wyświetlają się na monitorze.

 

Opakowania przesyłek

W zależności od gabarytów i wagi przesyłki, każdą paczkę pakujemy z indywidualnym podejściem. Dokładamy wszelkich starań, aby zminimalizować ryzyko uszkodzenia wysyłanych produktów w trakcie transportu.

 

Reklamacje, zwroty, gwarancje, odstąpienie od umowy

Wszystkie informacje odnośnie zgłaszania wad lub chęci odstąpienia od umowy zawarte zostały w specjalnie przygotowanej podstronie: Reklamacje i zwroty

 

Sprzedaż hurtowa

Oprócz sprzedaży detalicznej, zajmujemy się również sprzedażą hurtową. W zależności od ilości oraz rodzaju towaru, każde zamówienie wyliczamy indywidualnie. W przypadku chęci otrzymania informacji odnośnie współpracy, zachęcamy do kontaktu mailowego: bautecpol@gmail.com

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium