Przewodnik po tarczach diamentowych: Jaką wybrać do cięcia betonu, ceramiki i innych materiałów?
782 22 88 32 |
bautecpol@gmail.com
Częstochowa, Bór 151
Praska do zarabiania przewodów hamulcowych
Opis
Przyrząd do zarabiania końcówek przewodów hamulcowych
Zestaw do zarabiania przewodów hamulcowych dedykowany warsztatom samochodowym, motoryzacyjnym i serwisom naprawczym. Przyrząd przeznaczony do ręcznego rozszerzania i kielichowania przewodów i rurek miedzianych, do zarabiania końcówek hamulcowych, mechanizmów hydraulicznych uruchamiających sprzęgło. Przyrząd do końcówek przewodów wykonanych z miedzi oraz aluminium. Zarabiarka do przewodów hamulcowych wykonana z materiałów najwyższej jakości, odporna na pękanie, na uszkodzenia mechaniczne. W zestawie mocny uchwyt do przewodów hamulcowych oraz zestaw ścisków. Całość zestawy umieszczona w poręcznej, ułatwiającej transport i przechowywanie walizce.
Do przewodów o średnicy 3/16"; 4,75mm
SKŁAD ZESTAWU:
- uchwyt
- szczęki
- śruba pozycjonująca
- zakuwak
- smar
ZASADA DZIAŁANIA:
- Poluzuj śruby zabezpieczające. Włóż rurkę i lekko dokręć śruby blokujące. Rurki powinny mieć możliwość przesuwania się w przód i w tył.
- Włóż śrubę pozycjonującą. Wsuń rurkę na koniec zespołu narzędziowego płasko do śruby ustalającej. Całkowicie dokręć śruby blokujące, aby zamocować rurkę.
- Odkręć śrubę pozycjonującą i włóż koniec stempla OP1. Całkowicie dokręć, tak aby sześciokąt stempla przylegał płasko do narzędzia.
- Usuń stempel OP1, odwróć i włóż koniec stempla OP2. Całkowicie dokręć, tak aby sześciokąt stempla przylegał płasko do narzędzia.
Opinie o produkcie (0)
Jak wybrać ściągacz tapicerki do profesjonalnych i domowych zastosowań?
Frezy do gniazd wtryskiwaczy: jak wybrać idealne narzędzie dla swojego warsztatu?
Tester szczelności uszczelki głowicy: jak szybko i skutecznie diagnozować problemy z silnikiem?
Potrzebujesz nowego zestawu kluczy nasadowych? Sprawdź, co warto wiedzieć przed zakupem
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.