Przewodnik po tarczach diamentowych: Jaką wybrać do cięcia betonu, ceramiki i innych materiałów?
782 22 88 32 |
bautecpol@gmail.com
Częstochowa, Bór 151
Kątownik japoński 3D
Opis
KĄTOWNIK STOLARSKI JAPOŃSKI NAROŻNY 3D
Kątownik japoński wykonany z wysokiej jakości tworzywa sztucznego, jest to niezbędnik dla każdego profesjonalnego majsterkowicza, jak i amatora. Rewelacyjnie sprawdzi się do wykonywania pomiarów i wyznaczania katów na wszelkich powierzchniach. Posiada skalę do pomiaru kątów od 0–90°. Pozwala na trasowanie kątów 45° i 90° na powierzchni płaskiej i prostopadłej, również kąty 30°, 45° i 60°. Świetnie sprawdzi się do zaznaczania linii równoległych. Posiada bardzo wyraźną i wygodną skale pomiarową.
Pozwala w łatwy sposób pobrać wymiary i przenieść je na belki, rury lub inne materiały trójwymiarowe. Kątownik narożny 3D wykonany jest z tworzywa wysokiej jakości i ma szerokie możliwości zastosowania dzięki prostej skali pomiarowej i skali do pomiaru dowolnego kąta. Pozwala on w łatwy sposób pobrać wymiary i przenieść je na belki, rury lub inne materiały trójwymiarowe. Jego prostokątna geometria pozwala na wykonywanie dokładnych pomiarów na narożnikach – idealnie sprawdza się podczas dokładnego przenoszenia kątów ukośnych na dwie przylegające do siebie strony obrabianego materiału.
Ograniczniki dla kątów 45° i 90° oraz dodatkowa skala do pomiaru kątów od 0–90°, umożliwiają wykonanie dowolnego zadania. Przymiar narożny 3D może być stosowany jako znacznik stolarski do wykonywania linii równoległych. Jest on również wyposażony w sprawdzian do wierteł dla szybkiego określenia średnicy wiertła.
Opinie o produkcie (0)
Jak wybrać ściągacz tapicerki do profesjonalnych i domowych zastosowań?
Frezy do gniazd wtryskiwaczy: jak wybrać idealne narzędzie dla swojego warsztatu?
Tester szczelności uszczelki głowicy: jak szybko i skutecznie diagnozować problemy z silnikiem?
Potrzebujesz nowego zestawu kluczy nasadowych? Sprawdź, co warto wiedzieć przed zakupem
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.