Jak się przygotować do obróbki betonu? Sprawdź!
![]() |
782 22 88 32 |
bautecpol@gmail.com
Częstochowa, Bór 151
Blokada kół rozrządu VW SKODA AUDI SEAT TDI 7el

Opis
SKŁAD ZESTAWU:
2x blokada wału korbowego
2x blokada wałka rozrządu
szpilka blokująca napinacz
Zestaw przeznaczony jest do wymiany paska rozrządu w specjalistycznych serwisach motoryzacyjnych.
Umożliwia unieruchomienie kół zębatych w pozycji serwisowej.
Dzięki swojemu kształtowi pozwala precyzyjnie ustawić punkty kontrolne zapłonu.
4 blokady unieruchamiają koło zębate i wał korbowy, a szpilka koło napinacza paska.
Pasuje do silników: 3 i 4 cylindrowych 1,2; 1,4; 1,9 TDI oraz 2,0 SDI i TDI w samochodach:
VW Lupo, Fox, Polo, Golf, Golf Plus, Bora, Jetta, Beetle,
Scirocco, Passat, Sharan, Touran, Tiguan, Caddy, Transporter (98-11)
AUDI A2,A3, A4, A5, A6, TT, Q5 (98-11)
SEAT Arosa, Ibiza, Cordoba, Altea, Leon, Toledo, Alhambra (99-11)
SKODA Fabia, Roomster, Octavia, Superb (00-11) oraz FORD Galaxy
Silniki: 1,2 / 1,4 / 1,9 TDI PD oraz 1,6 / 2,0 TDI Common Rail.
KODY SILNIKÓW
ANY, ASZ, ATD, AMF, ATL, BHC, AXR, AVB, AVX, AWX, AMF, BMS, BNM, BNV,
ANU, ARL, AUY, BTB
BVK, BJB, BKC, AZV, BKD, AXB, AXC, BDJ, BST, AJM, AYZ, BWB, BAY, AXG, AXL, AYC
AVQ, BMP, BRM, BRU, BSU, BXE, BXF, BMM, BDK, AZU, BMN, ATJ, BGW,
BHW, ACV, AHY, AJ
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)

Tych narzędzi nie może zabraknąć w bagażniku twojego samochodu! Sprawdź, czy masz je wszystkie!
Diagnostyka układu hamulcowego – dlaczego jest istotna?
Jak sprawdzić, czy rozrząd w BMW jest do wymiany?
Jak zbudować domek na drzewie? Cz. II
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.